„Punctuality is the soul of business.”

Őszinte leszek. Üzleti protokoll témában hiteles tartalmú, innovatív formátumú cikksorozatot írni nem is olyan egyszerű, mint azt elsőre gondoltam. Amikor Brainel Mehandi, a Bespoke Magazin főszerkesztője ebben a tárgykörben kért fel állandó szerzőnek, úgy véltem, a lehetőségek tárháza szinte végtelen: megannyi váratlan szituáció adódhat a legkörültekintőbb szervezés ellenére; számtalan kiegészítő momentum (meghívás, levelezés, névjegy, ajándék, öltözet, ültetés, de még sorolhatnánk hosszasan) jelenthet akaratlanul is hibaforrást, melyek könnyűszerrel és sok esetben irreverzibilis módon hiúsíthatják meg üzleti kapcsolataink sikerét.

Szerző és cikkei


Szerző: HOSSÓ Nikoletta | A szerző további cikkei


Ingyenes bevezető

A Big Data világában rendelkezésre álló digitális platformok segítségével elegendő csupán begépelni a hiátus tárgyát képező kifejezést, problematikát, s máris több száz találatot kínál a virtuális rendszer. Üzleti protokoll témában bizonyosan így van. Sajnos…

Diplomamunkáim írása közben mentoraimtól megtanultam azt, – és ennek megfelelően erre protokoll könyveim összeállítása során is körültekintően ügyeltem – hogy minden kapott választ, megoldási javaslatot kellő forráskritikával kell kezelni. Sajnos nap mint nap találkozni e témában nem csak idejétmúlt, de egyenesen helytelen tartalommal közzétett „szakértői” cikkekel, melyek a témában még kevéssé járatos Olvasókat könnyen tévútra vezethetik. Az értő (sokat látott?) szemek viszont azonnal észreveszik ezeket a hibákat. Ám ahhoz, hogy mi magunk kialakítsuk saját forráskritikai érzékünket, képességünket, sok tanulásra, tapasztalásra és időre van szükség.

Ebben igyekszem Önöknek segíteni.

A cikk továbbolvasásához Insider státusz szükséges! Amennyiben rendelkezik ezzel a jogosultsággal, kérjük, kattintson a BEJELENTKEZÉS gombra. Ha még nem rendelkezik Insider sztátusszal, javasoljuk, vegye fontolóra, hogy csatlakozik közösségünkhöz! 


Illem & Jellem / Brainel MEHANDI

DO'S AND DON'TS - DÍSZZSEBKENDŐ HAJTÁSOK

Volt amikor egyenesen frusztráló volt, hogy boldog-boldogtalan díszzsebkendőt...
Illem & Jellem / LUKÁCS György

Gentleman a harmadik évezredben

Szándékosan használom az angol kifejezést, és nem a magyar megfelelőjét,...
Illem & Jellem / Brainel MEHANDI

MEGPUCCSOLT ELEGANCIA

Sokáig tartotta magát a nézet, miszerint a jó öltözködés hanyagolása olyan “...
Illem & Jellem / LUKÁCS György

MOMENTO APERITIVO

Az aperitivo nem csak a kulturált italfogyasztás egyik legnívósabb formája,...