A BESPOKE MINŐSÉG HÉT SZABÁLYA
A közhiedelem úgy tartja, hogy az elégedett ügyfél minőségi terméket/szolgáltatást jelent. Pedig a keserű valóság az, hogy ez vagy igaz, vagy nagyon nem. A mindennapi gyakorlatban számtalanszor vásárolunk úgy terméket, veszünk igénybe szolgáltatást, hogy fogalmunk sincs adott esetben, hozzáértő és objektív mércével mi számít valódi minőségnek. Így aztán sok mindenről elhitethetik velünk a frankót... nevezhetjük ezt "boldog" tudatlanságnak... mindaddig, amíg egy szép nap rá nem ébredünk, hogy a valaki nagyon arcátlanul kihasználta a hozzá nem értésünket.
Szerző és cikkei
Szerző: Brainel MEHANDI | A szerző további cikkei
Ingyenes bevezető
Fentebb leírtak fokozottan igazak, ha az ember öltönyt vásárol, vagy készíttet. Az utóbbi néhány évben a gombát is megszégyenítő iramban szaporodott meg az "exkluzív", "luxus", "elit" és még hosszan sorolhatnám milyen jelzőkkel hirdetett alsó középkategóriásnak sem mondható, sokszorosan túlpozícionált öltönyök kínálata. A hazai piac pedig annyira alulinformált a témát illetően, hogy sem az anyagminőséget, sem a készítési technológiát, sem a kidolgozás jellegét, sem az ócska dizájnt, de még az árak furcsaságát sem képes támpontként használni ahhoz, hogy valós értékítéletet alkosson. Van persze olyan, hogy valaki készakarva táplálja az egóját túlhazudott minőséggel... ezzel nincs is baj... ebben az esetben a vevő és az eladó tudat alatt "összekacsint", és bár mindketten tudják, hogy "hamis a baba", jól esik úgy tenni mintha ez nem így lenne. Az élet velejárója az is, ha valaki nem teheti meg, hogy belemerül a minőségi kérdések különösebb mérlegelésébe, mert kénytelen a számára megfizethető árcédulához tartania magát. Van ilyen. A probléma sokkal inkább ott kezdődik, ha valaki kifizeti a magasabb minőség árát, mert igénye és lehetősége is van rá, de közben minőségnek hazudott "gagyit" kap és ezt megfelelő rálátás hiányában nem veszi észre.
A cikk továbbolvasásához Insider státusz szükséges! Amennyiben rendelkezik ezzel a jogosultsággal, kérjük, kattintson a BEJELENTKEZÉS gombra. Ha még nem rendelkezik Insider sztátusszal, javasoljuk, vegye fontolóra, hogy csatlakozik közösségünkhöz!